Regulamin

Witamy w „Zielonym Wojszynie”
Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie poniższego Regulaminu,

1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin obowiązuje na terenie obiektu „Zielony Wojszyn” , Wojszyn 108 A,
    24-123 Janowiec, i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
  2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie karty meldunkowej. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  3. Regulamin jest dostępny w Recepcji, teczce informacyjnej w każdym pokoju oraz 
    na stronie internetowej obiektu.
  4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr. 101, poz. 926 ze zm.) przez „Zielony Wojszyn” Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach przy ul. Zielona 19, 24-100 Puławy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie, jak i korzystania przez niego z pozostałych usług świadczonych przez obiekt. Gość ma prawo do wglądu
    do swoich danych osobowych oraz ich korygowania. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom. Podanie ich jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. 

2 DOBA HOTELOWA

  1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
  3. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny
    10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Życzenie przedłużenia pobytu zostanie uwzględnione w miarę dostępności wolnych pokoi. 
  5. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 12:00 jest traktowane jako automatyczne przedłużenie pobytu. Naliczona zostaje opłata za kolejną dobę najmu pokoju według aktualnej ceny sprzedaży.

 

3 REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Najmujący pokój Gość zobowiązany jest do okazania, pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu, dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa.
    W przypadku odmowy okazania dokumentu ze zdjęciem w sposób umożliwiający zameldowanie, Recepcja ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
  2. Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozyty gotówkowego do kwoty należności za cały pobyt.
  3. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres,
    za który uiścił należną opłatę.
  4. Osoby nie zameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego
    w Recepcji.
  5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który mieszkając wcześniej rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub innego Gościa lub szkodę Gościom, pracownikom lub innym osobom przebywającym w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu. 
  6. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną, oraz Gościa, który nie zachowuje podstawowej higieny osobistej.
  7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, obiekt nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.

 

4 CISZA NOCNA

  1. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 7:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.

 

5 USŁUGI

  1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
  2. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
  • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług,
  • sprawność urządzeń technicznych, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, obiekt dołoży starań aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności,
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
  1. Dodatkowo na życzenie Gościa, obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
  • budzenie o wyznaczonej godzinie,
  • przechowanie bagażu Gościa,
  • zamawianie taksówki.

6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju
    w wysokości 1 100 złotych. W przypadku uruchomienia alarmu przeciwpożarowego kara grzywny wynosi od 5000 zł.
  2. W obiekcie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacji.
  3. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz jeżdżenia na rowerach hulajnogach, rolkach etc.
  4. Na terenie obiektu dzieci w wieku poniżej 13 lat, powinny znajdować się pod stałym nadzorem osób dorosłych, za zachowanie dzieci, w tym poczynione uszkodzenia
    lub/i szkody odpowiadają opiekunowie dzieci.
  5. Gość obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe
    z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyciągnąć kartę z czytnika, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi, kartę z kluczem pozostawić w Recepcji.
  7. Goście zobligowani są do przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ, ze względu na bezpieczeństwo pożarowe w pokojach zabronione jest używanie grzałek, świeczek
    i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju (powyższe nie dotyczy, ładowarek, zasilaczy RTV i komputerowych). 

 

7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

  1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
  2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Obiekt odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
    W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa wyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy określonej w art. 849 § 1 Kodeksu Cywilnego.
  5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu obiektu czy poza terenem obiektu.
  6. Parking obiektu dla Gości jest bezpłatny. Parking nie jest strzeżony.

8 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze i higieny osobistej będą przechowywane przez 24 godziny.

9 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Obiekt akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie obiektu za dodatkową opłatą.  Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go 
    w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie obiektu. W przestrzeniach ogólnodostępnych zwierzęta muszą być trzymane na smyczy.
    Ze względów sanitarnych i higienicznych Gość zobowiązuje się do nie wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych wewnątrz obiektu. Za wszelki zniszczenia
    lub/i szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada właściciel.
  2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  3. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  4. Zabrania się nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
  5. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
  6. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu, obiekt ma prawo do natychmiastowego wykwaterowania Gościa , po wcześniejszym uregulowaniu zamówionych przez Gościa świadczeń oraz pokryciu ewentualnych uszkodzeń powstałych na terenie obiektu z jego winy.
  7. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
    Życzymy udanego pobytu i mamy nadzieję, że przestrzeganie powyższych zasad nie będzie dla Państwa uciążliwe.

Z szacunkiem dla Natury

Zielony Wojszyn

zarezerwuj pobyt już dziś - ZAPRASZAMY